В превод MMORPG означава широкообхватна онлайн ролева игра за множество играчи, а WoW е точно това. Свят, който е обхванат от конфликт между две враждуващи фракции – Алиансът и Ордата. Играчите заемат страна в този конфликт, чрез избора на раса за своя герой, като те биват хора, джуджета, орки, елфи, тролове и други.
Със създаването на аватар трябва да решите и за класа му. Всеки от тях е специфичен и има различни умения, предимства и недостатъци. След като се изпълнят тези стъпки, започва приключението "World of Warcraft".
Играта неслучайно е определяна за крал на този жанр, защото не спира да бъде популярна сред геймърите вече 18 години. Нейният предшественик - "WarCraft" също се радваше на голям успех и се превърна в класическо заглавие на компанията "Blizzard Entertainment".
В епизод 26 на подкаста "Двама геймъри и половина" гостите на Натали Трифонова споделят своите спомени от излизането на играта, припомнят си нейното развитие и правят прогнози за нейното бъдеще. Предстоящата мобилната адаптация на играта разбуни духовете в гейминг обществото и няма как коментаторите също да не я разискват.
"Двама геймъри и половина", с водещ Натали Трифонова, можете да откриете на btvsport.bg, YouTube канала на bTV Media Group, платформата за отложено гледане btvplus.bg, както и в мрежите на Spotify, SoundCloud, Apple и Google.