Седмица преди финала на Шампионска лига 2014, жените на футболни фенове от цяла България изпяха химна на Шампионската лига на живо пред публика, за да изпратят половинките си на финала в Лисабон.
Месец преди това, над 50 000 половинки от билет за финала на турнира бяха разпространени из цялата страна, а за да получат втората половина от желаните билети, мъжете трябваше да потърсят помощ от своите половинки.
И то не каква да е помощ – феновете трябваше да убедят жените си да изпълнят на живо химна на Шампионска лига, съдържащ текст на цели три езика.
В решителния ден жените тренираха часове преди събитието с диригент, за да излязат на голяма сцена и да извоюват победа за приятелите си.
Победителките бяха определени с помощта на специален хардуер, свързан с микрофоните, и софтуер, измерващ кои от половинките пеят химна в най-голям синхрон с оригинала. Оценката на всяка една участничка можеше да се следи публично по време на изпълнението.
Имаше бис, изненадваща публика и трима щастливи победители, които в резултат на активацията успяха да гледат финала в Лисабон.
Кампанията е разработена локално от независимaта дигитална агенция NEXT-DC и е част от глобалната инициатива на Heineken "Match Your Half Ticket". "The Better Halves" България е първата активация, която влезе в международния YouTube канал на Heineken и така вече там има и българска реклама на бранда.