Лионел Меси е най-привлекателното име сред спортистите в световен мащаб за бизнеса. Това сочи проучване на компанията "Нилсен", която обяви традиционната си класация на 50-те спортисти с най-солиден маркетингов потенциал.
Проучването разглежда продаваемостта на всеки спортист по няколко критерия: влияние и съдържание в социалните мрежи, медийна стойност и фенове.
За последната година са анализирани над 6000 спортни профила. Меси е №1, втори, с две точки по-малко, е Кристиано Роналдо.
В топ 10 попадат още звездата в НБА Леброн Джеймс, състезателят по крикет Вират Коли, тенисистката Бианка Андрееску, Неймар, ММА боецът Хабиб Нурмагомедов, друг крикетър - Рохит Шарма, Мохамед Салах и Пауло Дибала.