на живо

Футбол или конкурс за красота?

Новият екип на "Хъдърсфийлд" предизвика буря в социалните мрежи

Във футбола сме се нагледали на какви ли не екипи. Английският "Хъдърсфийлд" обаче успя да предизвика ожесточен дебат в социалните мрежи. Името на генералния спонсор - букмейкърска компания, е позиционирано диагонално върху фланелката.

Абсурдният дизайн усъмни много от феновете на тима дали не става дума за шега.

От клуба съобщиха, че екипът ще бъде използван за приятелски двубой срещу "Рочдейл" в сряда вечерта. Въпреки това той нарушава всички разпоредби на местната футболна асоциация относно символите на спонсорите.

През последните седмици футболът и останалите спортове на Острова са под огромен натиск заради солидните си връзки с хазартната индустрия. През миналия сезон почти 60% от английските клубове в първа и втора дивизия играха с лога на букмейкъри.

Екипът на "Хъдърсфийлд" не бе никак добре посрещнат в социалните медии. Мнозина потребители го сравниха с лентите от конкурсите за красота. 

В правилата на ФА ясно е посочено, че върху предната страна на фланелката се допуска рекламна зона с максимален размер 250 квадратни сантиметра.

Тагове: