Клуб от четвъртото ниво на германския футбол продаде над 110 000 виртуални билета за несъществуващ мач срещу въображаем съперник. "Локомотив" Лайпциг стартира кампанията на 19 март, за да си осигури приходи в тежката икономическа ситуация.
Цената на билета е 1 евро, а целта е да бъде премината границата от 120 000 билета - абсолютният рекорд за посещаемост в историята на отбора, поставен срещу "Бордо" в полуфиналите на турнира за Купата на носителите на купи през 1987 г. "Локомотив" се гордее и с факта, че през 1908 г. печели първата титла на Германия. През последните сезони обаче на домакинските му мачове се събират средно 3000 зрители.
От ръководството пазят в тайна подробностите около мистериозния двубой. Знае се само определената дата - 8 май. Изтече информация и за името на съперника - ФК "Корона". "Ще излъчваме на живо в интернет и по радиото, мачът ще е на осветление", лаконичен бе говорителят на тима от Лайпциг.
Футболът в почти целия свят е блокиран заради епидемията COVID-19 и отборите срещат огромни трудности с набавянето на финансови постъпления. Специално в Германия се очаква първенството да бъде рестартирано следващия месец, а срещите да се играят без публика. Ситуацията обаче е динамична и няма никаква гаранция, че намерението ще бъде реализирано.
В началото на кризата "Левски" също пусна в продажба виртуални билети за дербито с "Лудогорец". Мачът трябваше да се играе на празни трибуни, но впоследствие бе отложен за неопределено време, както и всички останали срещи от Първа лига. "Сините" фенове изкупиха малко над 10 000 билета на цена 10 лв. Средствата за от ключово значение за 26-кратните шампиони, които загубиха основния си спонсор и се борят за оцеляване.
bTV призовава: останете си вкъщи!