"Левски" се похвали, че е преминал границата от 1 млн. лева приходи, откакто обяви началото на кампанията "Левски е вечен" преди 40 дни.
До момента "сините" са отчели 1 002 282,01 лева. Най-много приходи (по около 400 хил. лева) са дошли от билети (физически и виртуални) и от продажба на стоки във фен магазина на клуба.
От дарения са 90 760 лева, от членски карти са 45 155 лева, а от абонаментни карти - 29 425 лева.
"1 милион за 40 дни, или по 25 хиляди лева средно на ден. Това го можем само ние", написаха от "Левски" във "Фейсбук".
Кампанията "Левски е вечен" започна на 9 февруари, а нейната цел е събирането на 150 хил. лева месечно за "спортно-техническата стабилност на отбора и да бъдат покрити неотложни лицензионни задължения".
Преди няколко дни изпълнителният директор на "Левски" Иво Ивков информира, че клубът има готовност да се направят "решителни стъпки за лицензирането" и призна, че в края на миналата година собственикът Наско Сираков е отпуснал 250 хил. лева безлихвен заем на клуба.