Футболният "Левски" започна сътрудничество със социалната платформа "Вайбър" и по този начин се нареди до клубове като "Барселона", "Цървена Звезда" и "Панатинайкос".
След подписания договор, който днес беше представен от финансовия директор на "сините" - Красимир Димитров, "сините" фенове ще могат съвсем скоро да се радват на безплатни стикери в мрежата, които да споделят със своите приятели.
В общ чат пък от клуба ще публикуват новини и ще бъде предоставена възможност за обратна връзка за цялата левскарска общност.
Привържениците пък ще участват дейно в изработването на картинките, които трябва да бъдат готови и пуснати преди началото на пролетния дял от първенството.
Наскоро приложението "Вайбър" беше купено от японската компания "Ракутен". Именно тя е генерален спонсор на "Барселона" и нейното лого е на екипите на тима. На "Цървена звезда" и "Панатинайкос", както и на "Левски", фирмата ще бъде партньор.