Футболният "Левски" обяви, че има нов рекламен партньор. В своя официален сайт "сините" заявиха, че са подписали договор с германска компания за производство на чипс и солети.
Подробности за сделката - нейният срок и сумата, която ще влезе в клубната каса, не се съобщават. "Сините" пишат, че благодарят на новия си партньор за "решимостта да се обвърже с най-голямата и популярна марка в България".
Беше обявена и игра с награди за феновете, които си купуват продукти на новия партньор на клуба.
"Левски" е в тежка финансова криза от началото на 2020 г., когато подкрепата си за "сините" оттегли основният спонсор - компания за лотарийни игри, собственост на бизнесмена с няколко обвинения от българската прокуратура Васил Божков. Оттогава отборът се издържа предимно с дарения от фенове. Заради забавените заплати голяма част от футболистите разтрогнаха договорите си с клуба.
Очаква се след новото обявено партньорство част от играчите, останали на стадион "Георги Аспарухов", да подновят контрактите си.
До преди дни мажоритарният собственик на клуба Наско Сираков преговаряше с 31-годишния британец Джоузеф Диксън, който изрази готовност да инвестира 250 млн. долара в "сините", а във фокуса на проекта му беше изграждане на нов стадион с модерен търговски център. Преди дни от "Левски" заявиха, че спират преговори с 31-годишния бизнесмен.