на живо

Рап на полувремето на "Супербоул" през 2022 г.

Пет музикални легенди ще радват публиката при определяне на шампиона на Националната футболна лига на САЩ

Рап на полувремето на

Трима от най-обичаните рапъри в света - Еминем, Снууп Дог и Д-р Дре, ще бъдат звездите на полувремето на мача за трофея в Националната лига на САЩ по американски футбол, известен като Супербоул. 

52-ото издание на един от най-очакваните спортни сблъсъци в света ще се проведе в нощта между 13 и 14 февруари 2022 г. 

От сега обаче започват приготовленията за шоуто в Ингълууд, Калифорния. 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

По традиция между втората и третата част на мача на терена ще излязат едни от най-големите звезди, които ще представят своето шоу. Този път те са заложили на рап музика. За първи път Еминем, Снууп Дог и Д-р Дре ще излязат заедно на сцената. Тримата имат общо 21 награди "Грами", а парчетата им са известни по цял свят. Милиони фенове със сигурност ще притаят дъх, за да видят какво са им приготвили тримата. 

Снимка: Reuters

Освен това на сцената ще се качи притежателката на още 9 "Грамофончета" - Мери Джей Блайч. Компания ще ѝ прави Кендрик Ламар, който ще прибави още цели 15 от най-престижните награди в музиката. 

Така на 52-ото издание на Супербоул феновете ще бъдат забавлявани от общо 43 "Грамофончета".

Снимка: Getty Images

През 2021 г. публиката беше забавлявана на полувремето от Дъ Уикенд, като за своето шоу изпълнителят похарчи собствени 7 млн. долара. Година преди това Шакира и Дженифър Лопез направиха страхотно представяне, за което продължава да се говори. 

На сцената на Супербоул са излизали още Майкъл Джексън, Мадона, Бионсе, Ролинг Стоунс, Ю Ту, Аеросмит, Лейди Гага и други. 

Мачът е едно от най-гледаните телевизионни събития в света. През 2021 г. близо 96,4 млн. зрители проследиха мача и шоуто, а през 2020 г. - 102 млн. зрители. Рекламното време също е едно от най-скъпите. За 30 секунди рекламодателите плащаха по 5,5 млн. долара.

Виж всички предложения от брошурата тук