Нашумелият "късметлийски" килим, който фенове на "Ростов" развяха на мач, ще се появява все по-често на трибуните по време на срещите на руския отбор.
— Football Club Rostov (@rostovfc) 20 август 2018 г.
Ну все. Приняли в дар.
Место для ковра уже готово.
А пока фотосессия pic.twitter.com/4B9m10rR0X
Килимът бързо се превърна в хит в социалните мрежи, но имаше и мнения, че е в нарушение на правила за безопасност.
Отборът обаче няма против нетрадиционата подкрепа. Нещо повече - "Ростов" реши да улови момента и веднага пусна в продажба фланелка с дизайна на килима. Тя беше представена като четвърти екип на отбора.
— Football Club Rostov (@rostovfc) 23 август 2018 г.
На месте. Теперь на автобусе до Калуги #мыростов pic.twitter.com/1CkBeLA29U
"Нямаме никакъв проблем с това. Килимът не е опасен. За нас е все едно дали феновете ще носят знаме или килим. Същото е и могат да си го носят, ако им харесва", коментира директорът по сигурността и работата с феновете в клуба Александър Мейтин.
Истерията по новия късметлийски артикул започна, когато група запалянковци се появиха на мача с "Енисей" Краснодар (4:0) не с шалче или знаме, а с килим.
Маркетинговият отдел на "Ростов" не си губи времето и публикува в Туитър снимка на феновете с килима от трибуните с ясно послание: "500 лайка и слагаме такъв в нашата база". Целта беше преизпълнена и харесванията вече са повече от 2300.
Постелили!#ковернаш pic.twitter.com/ZaOmgdjhPh
— Football Club Rostov (@rostovfc) 20 август 2018 г.
"Ростов" удържа на думата си и на свой ред показа снимка с килима, постлан на пода в един от офисите в базата. Той беше представен като подарък от запалянковците.