на живо

На гости на Григор Димитров в Монако: И 105 кг на гръб са малко (ВИДЕО+СНИМКИ)

5 км пеш из улиците на Монте Карло не се усещат, когато Григор Димитров е зад гърба ти

Bonjour!

Започваме отзад напред. Григор Димитров е едно страхотно българско момче.

И, да. В случай, че не сте обърнали внимание – в топ 10 на световния тенис е.

Ако не беше неговият инат срещата ни да се случи, сега вероятно нямаше да има какво да ви разкажем. Сега обаче го правим и това е един много, много вълнуващ дигитален епизод от Монако.

И така. След седмици очакване, получихме зелена светлина, че може да му гостуваме 24 часа преди да отпътуваме. Потеглихме към Монако, където е неговият дом, с голям екип: репортер - Гергана Гунчева, оператор Борис Пинтев, фотограф - Евгений Милов и човекът, който отговаря за нашите социални мрежи - Миряна Мирочник (т.е. моя милост).

Първият ни горчив опит с таксита бе още при кацането в Ница - най-близкото до Монако летище. И предвидливо решихме още вечерта да запазим кола за следващата сутрин, когато бе срещата ни с Григор.

Уговорката бе да се срещнем в 9:00 ч. на стадион „Луи II“, където бе предвидена кондиционната тренировка на първата ни ракета. Шофьорът, който трябваше да ни отведе дотам, отказа поръчката ни точно 15 минути преди да започне пътуването.

След редица неуспешни опити да открием нова кола и вече притиснати от напредващото време, най-доброто решение бе да тръгнем пеша до най-близката автобусна спирка.

Бърза проверка в Google Maps посочи разстояние от 1,1 км. Готово. Близо е.

Със себе си обаче носехме над 100-килограмова техника - телевизионна камера (15 кг), четири фотоапарата с четири обектива (20 кг), три статива (30 кг), три стойки за осветление (5 кг), осветление (25 кг), устройство за включване за жива връзка (15 кг), две екшън камери и… много хъс. И всичко беше наред, когато денивелацията не си каза тежката дума.

Тези 1100 метра в пресечен, планински терен ни отнеха близо 30 минути.

Пристигнахме на стадиона точно в 8:49 ч. Пет минути след нас дойде и Григор.

И, ако това дотук не беше достатъчно, още на входа служители ни загатнаха, че за да влезе голям снимачен екип, има специален протокол, по който трябва да преминем. Запитване до държавата, която да ни разреши да използваме съоръжението, при това – подадено поне седмица по-рано. Отново греда.