Креативността е една от най-забележителните черти на футболните фенове. Тя изпъква най-ясно и в най-големи размери, когато запалянковците се обединят около дадена идея или кауза.
Точно както се случи в Уругвай, където близо 20 000 привърженици на "Насионал" си сложиха маски с лика на Луис Суарес в опит да го убедят да се върне в първия си отбор.
Договорът на 35-годишния нападател с "Атлетико" Мадрид изтече и той е свободен агент. Няколко европейски издания съобщиха, че той е предложен на "Борусия" Дортмунд, който спешно се нуждае от нов голмайстор след диагностицирането на новото попълнение Себастиан Алер с рак на тестисите.
В Уругвай пишат, че Суарес е склонен да се завърне в "Насионал" с договор поне до световното първенство, което ще се проведе в Катар през ноември и декември.
Наред с акцията с маските върви и кампания в социалните мрежи с хаштаг #SuarezANacional (б. ред. - Суарес в "Насионал").
Amazing. More than 50 million accounts have tweeted the hashtag #SuarezANacional , making it a historic worldwide trend pic.twitter.com/DX2tr61t5w
— Uruguay Football ENG (@UruguayFootENG) July 18, 2022
В "Туитър" хаштагът е използван от над 50 милиона профила от 35 държави.