
Манчестър Юнайтед ще увеличи с близо 5% цените на абонаментните карти за сезон 2025/26 във Висшата лига. Това е поредната мярка, която от ръководството прилагат в опит да увеличат приходите си, въпреки че играчите на Рубен Аморим се представят катастрофално в Премиър лийг.
"След 11 поредни години със замразени цени на картите, клубът реши да ги увеличи с по 5% през последните две години, за да отговори на нарастващите разходи. Намерението ни е да направим същото за следващия сезон", заяви изпълнителният директор на отбора Омар Берада.
"Разбираме, че всяко увеличение е нежелано от хората, особено в период на незадоволителни резултати на терена. Изслушахме внимателно аргументите на привържениците в полза на замразяване на цените, но клубът стигна до заключение, че това не е удачно на фона на нарастващите разходи и финансова несигурност. Увеличението е минимално и не важи за деца до 16-годишна възраст. Вярваме, че това ще запази финансовата стабилност на клуба и ще ни позволи да инвестираме с цел подобряване на състава", каза още той.
"Червените дяволи" са на 13-о място в класирането на Висшата лига и хиляди фенове продължават да протестират срещу клубните собственици, които през последните месеци предприеха редица мерки за съкращаване на разходите. А на футболния терен феновете се сблъскват с разочарование след разочарование.
"Оспорвахме това решение в продължение на месеци и настоявахме ръководството да замрази цените на билетите за следващия сезон. Други клубове го направиха. Ръководството на Юнайтед отказа да изпрати съобщение до феновете, че прави всичко по силите си, за да излезе от сложната позиция", заявиха от Тръста на привържениците на Манчестър Юнайтед.
Противно на твърденията, че клубът е финансово нестабилен и затова уволнява персонал, съкращава разходите за храна и т.н. само преди няколко дни ръководството на Юнайтед обяви, че ще строи нов стадион на стойност 2 милиарда паунда.
Последвайте btvsport.bg за още новини във VIBER
Още видео и снимки от btvsport.bg и в INSTAGRAM
Още горещи теми от от btvsport.bg и във FACEBOOK