Ръководството на "Левски" ще раздава билетите на феновете за мача срещу "Сутйеска" в Черна гора, съобщиха от клуба, като причината е забавената доставка на пропуските от страна на домакините.
"Уважаеми привърженици, домакините от Черна гора на мача-реванш от първия квалификационен кръг на Лига Европа между ФК "Сутйеска" и ПФК "Левски" очевидно не бяха подготвени за големия интерес от страна на феновете на "Левски". От черногорския клуб са изпратили потвърдените 250 билета едва вчера след обяд чрез спедиторска фирма, които обаче няма да пристигнат преди заминаването на "Левски" за Подгорица.
Поради този факт сме принудени да раздадем билетите на всички закупили си в Черна гора. Наш представител ще пътува извънредно с отбора за улеснение на организацията при получаването на билетите от привържениците ни.
В деня преди мача, сряда 05.07.2017 г., билети ще бъдат раздавани в хотел Хилтън в град Подгорица между 20:00 и 22:30 часа местно време срещу предоставяне на квитанцията, получена при закупуването на съответния билет в София.
За деня на мача, 06.07.2017 г., местните власти ще организират сборен пункт за феновете на "Левски", където ще продължи раздаването на билетите за мача. За мястото и часа обаче ще бъдем информирани допълнително.
Веднага щом получим нужната информация, ще има съобщение на нашия уеб сайт levski.bg, както и на официалната ни фейсбук страница @levskiofficial. За допълнителна информация можете да се обаждате от утре след 18:00 часа местно време и на телефонен номер: +359 888 914 071", гласи официалното съобщение на сайта на "сините".
В четвъртък "Левски" гостува на "Сутйеска" в реванш от първия предварителен кръг на Лига Европа. Първият мач в София бе спечелен с 3:1 от българския отбор.