Първият домакински мач на Лудогорец в ШЛ срещу Реал Мадрид събра над 810 хил. зрители пред екрана на bTV Action. В своя пик мачът е бил гледан от над 940 хил. души.
В късния телевизионен праймтайм bTV Action е най-гледаният канал в България като постига внушителните дялове от 44.1% при аудитория на възраст между 18 и 49 г. и 52.9% сред младите зрители на възраст между 18 и 34 г. в големите градове. Високият резултат превърна bTV Action в тематичния канал с най-високия постиган някога целодневен аудиторен дял.
Над 60 хил. души са гледали онлайн най-интересните моменти от сблъсъка Лудогорец - Реал Мадрид през мобилни и десктоп устройства на btvnews.bg, където в реално време безплатно се излъчва комбинираното предаване Champions TV с ключовите моменти от всички мачове на Шампионска лига.
Какво се крие зад високите рейтингите?
Как се реализира едно предаване в ШЛ?
Как продукцията на БТВ Медия груп достига и до най-отдалечените точки на Америка и Азия?
Ще се опитаме да отговорим на тези и други въпроси, като надникнем в българската „кухня" на ШЛ. Тази вечер в 20 ч. в предаването Зона Спорт по Ринг БГ