на живо

Над 500 000 зрители видяха шоуто на Бербатов и Фиго по bTV Action

Прякото предаване на мача бе осъществено чрез технология от ново поколение

Над половин милион зрители са проследили благотворителния мач All Stars, организиран от Фондация „Димитър Бербатов” на 14 юни и излъчен по bTV Action. По данни на ГАРБ пикът на зрителски интерес е бил в 21:57 ч., когато последните минути на футболното зрелище са приковали интереса на близо 900 000 зрители (873 000). 

При мъжката аудитория (18-49 г.) мачът отчита аудиторен дял от 33,2%, което е 3,4 пъти повече от Нова ТВ, а сред активните зрители на възраст 18-49 г. събитието постига дял 25.3% - 2.1 пъти повече от Нова ТВ.

Технология от ново поколение бе използвана в ефира на bTV Action по време на директното излъчване. За първи път в България по време на спортно събитие, на живо от терена на националния стадион „Васил Левски”, зрителите получиха цялата информация за играчите и съставите на двата тима чрез т.нар. аугментирана (добавена) реалност – триизмерни елементи, които „оживяват” и свързват реалния и виртуалния свят. 

Иновативното представяне на двата отбора е поредната стъпка в технологичното развитие на bTV Media Group. За първи път у нас подобна технология бе използвана при реализирането на изнесеното пред НДК изборно студио „Парламент 44”.