Над половин милион зрители са проследили благотворителния мач All Stars, организиран от Фондация „Димитър Бербатов” на 14 юни и излъчен по bTV Action. По данни на ГАРБ пикът на зрителски интерес е бил в 21:57 ч., когато последните минути на футболното зрелище са приковали интереса на близо 900 000 зрители (873 000).
При мъжката аудитория (18-49 г.) мачът отчита аудиторен дял от 33,2%, което е 3,4 пъти повече от Нова ТВ, а сред активните зрители на възраст 18-49 г. събитието постига дял 25.3% - 2.1 пъти повече от Нова ТВ.
Технология от ново поколение бе използвана в ефира на bTV Action по време на директното излъчване. За първи път в България по време на спортно събитие, на живо от терена на националния стадион „Васил Левски”, зрителите получиха цялата информация за играчите и съставите на двата тима чрез т.нар. аугментирана (добавена) реалност – триизмерни елементи, които „оживяват” и свързват реалния и виртуалния свят.
Иновативното представяне на двата отбора е поредната стъпка в технологичното развитие на bTV Media Group. За първи път у нас подобна технология бе използвана при реализирането на изнесеното пред НДК изборно студио „Парламент 44”.