Над половин милион зрители проследиха срещата „Базел” – „Лудогорец” по bTV Action, с която българският шампион започна участието си в груповата фаза на най-силния европейски турнир – Шампионската лига.
Силният интерес отреди лидерското място на bTV Action в късния телевизионен праймтайм.
В часовия интервал от 21:45 до 23:40 ч. bTV Action е сред най-гледаните телевизионни канали при различните възрастови групи, както сред зрителите на възраст 18-49 години достига дял от 24,1%, и 25% при всички зрители.
Мачът „Лудогорец” – „Базел” е проследен от общо 544 хил. зрители, което е с 60% повече от аудиторията на Нова ТВ в същия часови пояс.
Динамичните събития в първия дейли епизод на „Фермата” пък привлякоха значителен зрителски интерес и вниманието на 31,4% от аудиторията на възраст 18-49 срещу едва 21,9% за програмата на Нова на 13 септември.