"Хайдук" Сплит
Хърватският клуб, който отстрани "Левски" от Лига Европа, реши да използва третия си екип като своеобразен справочник. На нея са изписани имената на феновете, платили по 250 евро за сезонни карти.
"Холщайн-Кил"
Клубът от Втора Бундеслига използва картата на пристанищния град Кил от началото на миналия век. От този ход ще останат впечатлени само привърженици с вкус към географията и историята.
"Хъдърсфийлд"
В чест на завръщането във Висшата лига клубът постави на третия екип нещо като радио смущения.
"Орландо Пайрътс"
Играчите от южноафриканския мегаполис са като истински пирати.
"Америка"
В Мексико по традиция си падат по ярките цветове. Само си спомнете Хорхе Кампос...
"Борусия" Дортмунд
Тази фланелка определено изглежда като от магазин за едно евро...
"Санкт Паули"
Клубът от Хамбург взе за основа тухлена стена, вароса я, а след това я боядисаха в червено. А третият екип е директно заимстван от военните.
"Уикъмб"
Когато дизайнерите от ирландската компания O’Neills получили задача да измислят нещо като от кошмарите, което да разстройва психиката на съперника, те наистина запретнаха ръкави. И взеха за основа научни изследвания за въздействието върху очите. Така или иначе изглежда готино.
"Нагоя"
В Япония очевидно всичко е позволено.