Българският футболен съюз представи новия си официален спонсор, в лицето на една от най-големите телекомуникационни компании в България. На официална пресконференция президентът на футболната централа Борислав Михайлов уточни, че парите от договора ще влизат в бюджета за националните отбори и най-вече за мъжкия национален отбор.
Договорът е за срок от три години, а двете страни са работили съвместно и по изграждането на националната футболна база в Бояна, където се проведе събитието.
"Днес е хубав ден за националните отбори, защото имаме нов, изключително стабилен партньор. След като компанията демонстрира доверие към нас, се надяваме това да повлече крак и да имаме още нови спонсори. Това партньорство е много важно за нас като федерация, която не получава нито стотинка от държавата", каза президентът на БФС.
"Нашата компания дълбоко вярва, че ако вложи много усилия, ще върне усмивките на хората по трибуните. Готови сме да предложим редица проекти и някои от тях ще се случат скоро. Основната ни цел е да върнем атмосферата на мачовете на националния отбор", заяви Мирослав Петров, главен директор Продажби на компанията, който преди това получи и фланелка на националния отбор.