
Феновете на Манчестър Юнайтед разкритикуваха клуба за пускането на ретро екип на "астрономическа цена".
"Червените дяволи" представиха новата си серия Bring Back в чест на триумфа на отбора в турнира за Купата на носителите на купи през 1991 г.
Емблематичната бяла гостуваща фланелка бе носена на финала, когато Марк Хюз вкара на два пъти за победата над Барселона с 2:1.
За да отбележат постижението, от клуба пуснаха модерна интерпретация на класическата визия, която съчетава "футболната история, идеална за отпразнуване на наследството на Юнайтед или за показване извън терена".
"Новият екип, който няма да бъде носен в официален мач, има специална емблема на финала, детайлни шевове и фин модел", пише The Sun.
Феновете могат да си купят тениска с №7 или №10 и знак на благодарност към бившия капитан Брайън Робсън и голмaйстора Марк Хюз.
Тениските са налични на цени от 105 паунда за къс ръкав и 145 паунда за дълъг ръкав. Също така привържениците могат да си закупят и специален анцуг с горнище за 90 паунда и долнище за 85.
Бруно Фернандеш, Коби Мейно, Мануел Угарте, Лени Йоро и Лисандро Мартинес бяха футболистите, които позираха пред камера с новия ретро екип.
Но въпреки че любимците на феновете промотираха екипа, привържениците не останаха доволни от това. "Ливърпул спечели 20-а титла, а ние пускаме 20-и екип за сезона", коментира един.
"Да пуснем екип по-малко от 24 часа след като съперниците ни спечелиха титлата и изравниха рекорда ни? Свършени сме, нали?", коментира друг.
"Повече пуснати артикули, отколкото победи през сезона във Висшата лига. Дайте си почивка, моля", пък бяха думите на трети.
Манчестър Юнайтед е сред клубовете, които регистрират най-голяма печалба от продажба на официални екипи и артикули. Само за 10 години, между 2009 и 2019, "червените дяволи" регистрират печалба от над около 300 млн. евро.
През 2024 г. Юнайтед се нареди на пето място сред отборите в Европа с най-голям приход от продажба на тениски - 130 млн. евро. Пред "червените дяволи" са само Барселона, Реал Мадрид, Байерн Мюнхен и Ливърпул.