на живо

„Всичко в твоя ритъм“ е мотото на бранд кампанията за 25 години bTV

Емблематични сегменти от предаванията на bTV са в основата на творческата концепция, посветена на четвърт век от създаването на телевизията

„Всичко в твоя ритъм“ е мотото на бранд кампанията за 25 години bTV

В началото на месец юни, bTV отбеляза четвърт век на българския медиен пазар и отпразнува символичната дата с голямо публично събитие с най-запалените си фенове и атрактивна програма за деца и техните семейства. Празникът беше продължен със специално честване за служителите на телевизията с развлекателна спортна и вечерна програма.

От днес телевизията лансира бранд кампания по случай 25-годишнината си, посветена на някои от най-разпознаваемите елементи в своите предавания. С динамична, модерна и отличителна визия, bTV представя характерни сегменти, които през годините са оставили ярък отпечатък в съзнанието на зрителите и българската телевизионна история.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

В центъра на кампанията са включени моменти от някои от най-емблематичните шоу формати на bTV, които са били част от основната програмна схема и съдържание. Визуалният разказ на историята започва във вечерно студио и отвежда зрителя от кулинарно състезание за професионални и любители готвачи, през оригинални риалити формати за сила и стратегия, сцена за таланти и музикални битки, предавания, които съхраняват българския дух и традиции, до романтични и куиз шоу формати за знания и още много заглавия, които допълват богатото портфолио и програма на медията.

Рекламният клип е своеобразен празник на сетивата и приканва зрителя да „затанцува“ в ритъма на любимото си предаване. Разнообразието и забавлението, наред със сериозната журналистика и българските сериали са неразривно свързани с историята на медийната група и един от най-гледаните телевизионни канали - bTV. Във видеото се появява още и един от най-първите символи на телевизията - симпатичен късокосмест кафяв дакел, който дълго време е част от опаковката и интро рекламата на канала, както и маскотът на всички зелени инициативи - „Зеленко“.

„За 25 години в ефира и платформите на bTV са реализирани стотици предавания, формати и информационни инициативи, с участията на много и обичани телевизионни лица. bTV е не само утвърдена марка, но телевизия, която налага стандарти. Медията е в основата на въвеждането на някои от най-запомнящите се и автентични предавания в българския ефир и не спира да се развива с всеки един сезон и премиерно световно заглавие, което стига до българските зрители. С тази кампания искаме да споделим с хората нашия празник и да им кажем, че продължаваме да бъдем близо до тях, с техните истории и каузи, без да губим своята същност и мисия.“ - споделя Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“.

Рекламният клип е дело на режисьора Драгомир Шолев (Драго), оператора Борис Славков и продуцентската компания Positive Possum, които печелят конкурса за имиджовата кампания със смелата си визия и креативен прочит. Георги Абрашев, съосновател на продуцентската къща, събира екип от едни от най-добрите професионалисти на пазара, за да пресъздаде ДНК-то на телевизията само в 60 секунди. Хореографията е поверена на Милен Данков, едно от големите имена в бранша, който работи за звезди като Руши, Мария Илиева, Графа, Поли Генова и много други. Главната роля е на Алекс Драгова, която с красивия си танц ни превежда през всяка една концептуална сцена, реферираща към съдържанието на телевизията. Музикалното оформление е на Калоян Димитров - Калата, като за целите на клипа е разработено популярно парче, което носи висока динамика и отразява характера на медийната среда, и е в изпълнение на Николай Воденичаров - Никеца.

През 2000 година bTV се превърна в първата частна национална телевизия в България. Оттогава насам тя не просто информира и забавлява - тя създава история и е неразделна част от живота на милиони българи. Днес, 25 години по-късно, когато традицията среща иновацията, bTV продължава да свързва хората чрез силата на истинските и човешки разкази, обичаните лица от ефира, качествената журналистика и развлекателното съдържание, което обединява и забавлява.

Съвсем скоро медийната група ще представи изцяло обновена графична визия на основния си канал bTV, като част от концепцията за развитие на медията и свързаност с потребителите от различни възрастови групи в България. bTV продължава да бъде лидер в медийната индустрия - с поглед към бъдещето, уважение към миналото и грижа към всяка своя аудитория.

Последвайте btvsport.bg за още новини във VIBER

Още видео и снимки от btvsport.bg и в INSTAGRAM

Още горещи теми от от btvsport.bg и във FACEBOOK

Тагове:

Виж всички предложения от брошурата тук