Половин милион зрители са избрали bTV Action във вторник вечер, за да проследят спора за Суперкупата на Европа между "Реал" Мадрид и "Манчестър Юнайтед". По данни на ГАРБ срещата, в която "кралския клуб" триумфира след 2:1, е била гледана от над 24% от всички зрители.
Най-голям дял от зрителската аудитория са мъжете между 18 и 49 години. В часовия интервал 21:41 - 23:43 ч. всеки трети от тях е избрал да гледа зрелищния двубой, в който "Реал" Мадрид спечели третата в историята си Суперкупа на Европа. Пикът на зрителския интерес е бил малко след 23:30 ч., когато повече от половин милион зрители са превключили на bTV Action.
Така каналът изпреварва трите национални медии по зрителски рейтинг в този диапазон, а bTV за пореден път представи на висококачествено съдържание в своите канали.