Изветно е, че големите имена в спорта са лица на множество рекламни кампании. Те са хората, за които се смята, че добринасят най-значително за продажбите на даден продукт. Интересно изследване върху възможностите на световните звезди да продават чрез имиджа си и доверито, което имат сред хората показва тенденциите и бъдещето на звездите на световните пазари. Според „Репуком” най-добре продаващата жена, а й спортист изобщо е тенисистка – младата канадка Южени Бушар. Въпреки, че се намира едва на 24-то място в ранглистата тя е най-търсеното рекламно лице в САЩ през последните месеци, като най-често е била канена за интервюта и снимана за корици на списания.
21-годишната канадка изпреварва икони в спорта като световния шампион във Формула 1 Луйс Хамилтон(5) и световния рекордьор на 100 и 200 метра Юсейн Болт(10). Освен тях Бушар оставя зад себе си най-големите футболни звезди – Леонел Меси(22), Кристиано Роналдо(16), Неймар(2), Пол Погба(12) , както и много други изявени имена. Впечатление прави, че спонсорите са склонни да инвестират много повече в младите спортисти, като средната възраст на спортистите в класацията, е малко над 24 години. Класацията не отразява реално приходите на звздите в спорта и дава насоки за това какво можем да очакваме в близкото бъдеще.
Българската звезда в тениса Григор Димитров заема 13-то място в класацията, точно пред лидера в мъжкия тенис Новак Джокович.