Днес, когато технологичният прогрес ни предлага безброй възможности за комфорт и удобство, важността на движението и активният начин на живот стават все по-необходими.
Заседналият начин на живот, прекомерната консумация на процесирани храни и липсата на физическа активност са фактори, които допринасят за нарастващия брой на здравословни проблеми в обществото.
Според World Obesity Atlas, през 2023 г. един от 4 души е със затлъстяване, а всеки втори е с наднормено тегло. Ако тази тенденция се запази, до 2035 г. ще има над 500 000 новорегистрирани случаи с метаболитни проблеми. Можем да се противопоставим на тази тенденция единствено и само с движение!
В този контекст, кампании като Let's Move for A Better World се превръщат в необходимост. Фитнес и уелнес индустрията винаги са на първи позиции в насърчаването на здравословния начин на живот. Кампанията цели да повиши информираността сред обществото за важността от движението и активния начин на живот, и се организира за десета поредна година от компанията Technogym.
Как да се включите в кампанията?
От България участват 5 клуба – 4 от тях са представителите на верига фитнес клубове NEXT LEVEL в София и Reforma Fitness във Варна.
До 27 март всички спортуващи в тези фитнес клубове имат възможност да събират MOVES - единица за измерване на движение на фитнес оборудването Technogym. При достигане на 1 000 000 MOVES фитнес клубовете получават награда от компанията - фитнес оборудване, което ще дарят на училища и институции в нужда.
Научете повече за това как да се включите в кампанията от бързата кардио тренировка на фитнес инструктора Ваня Симеонова от NEXT LEVEL, която може да видите във видеото.
Социална инициатива за по-здравословен живот
Let's Move for A Better World е една от най-големите социални инициативи във фитнес индустрията, обединяваща 119 държави, над 1 500 регистрирани фитнес клуба и над 90 000 участника. В България кампанията се осъществява под патронажа на „ATAMA Уелнес енд Спа“ - официален представител на Technogym, която в продължение на 33 години е лидер на българския пазар.
„Участието в кампанията не е просто спортно предизвикателство, а е своеобразно послание към обществото да обърне повече внимание на значението на движението“, казва Десислава Косева, маркетинг мениджър в „ATAMA Уелнес енд Спа“.
Инициативата провокира всички да се раздвижат и да започнат да спортуват, а освен ползите за здравето си, участниците могат да се включат в благотворителната кауза на инициативата.
С Let's Move for A Better World всеки може да допринесе за постигането на по-здравословен начин на живот. Нека се включим в движението за по-добър свят, където физическата активност е не само забавление, но и начин на живот. Да направим първата стъпка към по-здравословно и щастливо бъдеще – за нас и за бъдещите поколения. Let's move!