Има ли по-добър начин да отпразнуваш завръщането си в Серия "А" от това да разпродадеш... третия си екип? Точно това направи "Парма" месец, след като официално се завърна в елита.
Феновете направо пощуряха, когато от клуба представиха фланелката и гащетата и веднага хукнаха към магазина, за да станат притежатели на атрактивния екип.
Той е черен, като върху тениската е изобразен кръст в цветовете на емблемата на "Парма" - жълто и синьо.
За по-малко от 24 часа фланелката бе разпродадена, а запалянковците видяха символика - "Черно, като пепелта, от която се възродихме!".
The return of Parma comes with this delightful kit.
— Luke (@luke16taylor) July 25, 2018
“Black like the ashes from which we rise again!” pic.twitter.com/T3409eaD1M
Всъщност отборът на "Парма" се радва на огромна фенска база. Привържениците останаха до отбора, дори когато той фалира през 2015 г. и изпадна в най-ниските нива на италианския футбол, за да се завърне отново сред най-добрите 3 години по-късно.