• Heineken® организира "11 метра до Лондон", като предизвика истински заклетите фенове на футбола да покажат своите знания за тази прекрасна игра.
80 от феновете отговорили правилно на въпросите в онлайн играта на Heineken®, бяха изтеглени на случаен принцип и имаха уникалната възможност да бият дузпа на световноизвестния вратар Йежи Дудек на 19 май на националния стадион "Васил Левски" в София.
• Един от участниците, вкарал дузпа на Йежи Дудек спечели двоен билет за финала на UEFA Champions League, който ще може да гледа на живо в Лондон на стадион "Уембли".
• "11 метра до Лондон" е част от кампанията на Heineken® "Наздраве за истински заклетите фенове", която руши стереотипите и гради ново разбиране за значението на това какво е да си 4истински заклет фен".
Heineken® организира неповторимо изживяване за футболните фенове със събитието си "11 метра до Лондон". На националния стадион Васил Левски световноизвестният полски вратар Йежи Дудек премери сили с 80 истински заклети фена на футбола, които имаха шанса да изпълнят дузпа срещу него, както и възможност един от тях да спечели двоен билет за финала на UEFA Champion League в Лондон.
Как Heineken® предизвиква истински заклетите фенове
Heineken® покани истински заклетите фенове на марката и футбола, навършили пълнолетие, да се включат в онлайн игра, която показаха своите футболни знания, като 80 от участниците отговорили правилно на поне 7 от въпросите, бяха изтеглени на случаен принцип и имаха възможност да бият 11-метрови наказателни удари срещу Йежи Дудек на 19 май на националния стадион "Васил Левски".
"На 11 метра от Лондон" – събитие за истински заклети футболни фенове
По време на събитието организирано от Heineken®, Йежи Дудек направи истинско шоу за феновете, като създаде приятелска и изпълнена с положителни емоции атмосфера. Почитателите на футбола не само премериха сили с полския вратар, но имаха и уникалната възможност да си поговорят с него, да си вземат автограф и да се снимат заедно с бившата звезда на Ливърпул".
Димитър Бербатов, който също се присъедини към събитието, влезе в ролята на "треньор" на участниците, атакуващи вратата на Дудек. Той ги подготвяше преди да се изправят срещу световноизвестния вратар, като им даваше съвети и ги подкрепяше на терена.
Кулминацията на събитието беше томболата измежду отбелязалите гол на Йежи Дудек, които се "състезаваха" за един билет за двама за финала на UEFA Champions League на стадион "Уембли" в Лондон на 1 юни 2024 г.
Изненадите на популярната марка бира продължават, защото жребий определи други 50 от участвали в онлайн играта, които си спечелиха по един билет за двама за специална прожекция на финала организирана от Heineken®, която ще се състои в София, отново на 1 юни.
Йежи Дудек
Йежи Дудек е емблематичен вратар, печелил Шампионската лига. Наричан още героят от Истанбул, заради драматичния финал на Шампионската лига през 2005 г., когато играе с фланелката на Ливърпул. Освен отличията, които Йежи Дудек печели с Ливърпул, той печели шампионска титла на Нидерландия с Фейенорд, както и титла, Купа и Суперкупа на Испания с екипа на Реал Мадрид.
"На 11 метра от Лондон“ е част от кампанията на Heineken® 4Наздраве за истински заклетите фенове"
"На 11 метра от Лондон" е част от кампанията на Heineken® "Наздраве за истински заклетите фенове". Кампанията руши стереотипите и гради ново разбиране за значението на това да си „истински заклет фен“. Кампанията цели да промени отрицателното възприятие към това понятие и да помогне футболът да стане по-приобщаващ спорт.
В "Наздраве за истински заклетите фенове" Heineken® поставя в светлината на прожекторите онези фенове, които кръщават домашните си любимци или дори децата си на най-любимия си футболист. Това са тези фенове, които преди всеки мач изпълняват ритуал в чест на отбора си, за да постигне той победа. Това са тези фенове, които чакат с часове, за да получат автограф и тези, които са готови да станат по всяко време на денонощието, за да изгледат мача на своя любим отбор.
Heineken® подкрепя футболния терен да се превърне в едно по-положително и приобщаващо място, където заедно всички могат да се насладят на удоволствието от този спорт. Кампанията си е поставила за цел да освежи разбирането какво означава да си истински заклет футболен фен, като придаде блясък на нещо, което дълго време се е асоциирало с лошо поведение.
Повече информация за това как Heineken® подкрепя да се изгради по-положително и приобщаващо изживяване за всички футболни фенове тук: https://www.heineken.com/realhardcorefans.